Продавець AutoTochka розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
Аutotochka

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ: Повернення приймаємо протягом 14 днів. - Обов'язково перевіряйте посилки на пошті перед тим, як забирати. Якщо ви отримали товар і поставили підпис, що товар вам підходить і потім вирішили його повернути з будь-якої причини, просто не сподобалося, не підходить, не ваша посилка або вирішили, що товар просто не потрібен - всі обміни та повернення товарів здійснюються за ваш рахунок. Якщо ви відмовилися від товару на пошті і не ставили підпис, що забираєте посилку, то транспортні витрати по поверненню вантажу сплатить нам пошта. Всі товари застраховані, перевіряйте чи все приїхало ціле і тільки тоді ставте підпис, після вашого підпису пошта не несе відповідальності за вантаж. Якщо ви зробили нам повернення, сплатили дорогу, то не забудьте дати нам номер ТН посилки і реквізити куди вам повернути гроші. Повернення з пошти забирає наш кур'єр раз на тиждень. Після отримання від вас повернення бухгалтерія здійснює повернення та повертає вам гроші на зазначені вами реквізити або картку банку протягом 5 днів. Адресу повернення уточнюйте у менеджера. Також уточніть у менеджера на яку адресу та на кого робити повернення, тому що товари відправляються з різних складів та різних поштових відділень, тому важливо відправити вам туди, де ми зможемо отримати повернення. Куди повертати вам скаже менеджер безпосередньо розібравшись у вашій ситуації. У яких випадках ми не приймаємо повернення: - Якщо від вас повертається товар зі слідами установки, або має не товарний вигляд (з вашої вини) - ми не прийматимемо повернення. - Немає товарного вигляду заводського пакування. При огляді товару - НЕ РВІТЬ УПАКОВКУ. а відкрийте акуратно. Я можу обміняти чи повернути товар? Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що: - товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо; - товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; - збережено всі ярлики та заводське маркування. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner